6 Νοεμβρίου 2010

Γιατί ζητάω τη στήριξη σας



Έχω τις γνώσεις που απαιτεί η σύγχρονη διαχείριση μιας μητρόπολης του 21ου αιώνα.
Έχω την εμπειρία της συμμετοχής στα κοινά, τόσο από τον επαγγελματικό μου χώρο, όσο και από την τοπική αυτοδιοίκηση.
Έχω τη δύναμη και την ηλικία να εργαστώ σκληρά.
Έχω μαζί μου μια δυνατή ομάδα νέων ανθρώπων, επιστημόνων και τεχνοκρατών, που θα εργαστεί σκληρά για να αλλάξουμε την πόλη μας.
Έχω αποδείξει στην πράξη την ικανότητα μου να μάχομαι.
Είμαι σίγουρος πως μαζί θα τα καταφέρουμε.

Κώστας Χριστόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορείτε να αφήνετε το σχόλιο σας και να συμμετάσχετε σε συζητήσεις για τις δημοσιεύσεις μας. Η έκφραση και το περιεχόμενο των σχολίων είναι ελεύθερα και εκφράζουν τον καθένα σας. Σε κάθε περίπτωση, σας ενημερώνουμε ότι τα σχόλια σας πριν τη δημοσίευση τους ελέγχονται από τον διαχειριστή του blog ώστε να αποτρέπεται η δημοσίευση των πάσης φύσεως υβριστικών ή προσβλητικών σχολίων καθώς και για να περιορίζεται το spam.